Nowości na blogu + regulamin projektu ;)

Witam Was moje kochane! ;) 

Jak widzicie, na blogu troszkę korzystnych zmian. Tuż pod nagłówkiem powstały zakładki, dzięki którym jest mi się o wiele łatwiej zorganizować ;)

W  jednej z nich możecie już przeczytać regulamin projektu "Kolory tęczy". Znajdziecie tam wszystkie szczegóły dotyczące uczestnictwa ;) Zapraszam!




Powstał także kącik dla pomocy naukowych, które stopniowo Wam dawkuję ;) Będziecie mogły w nim znaleźć wszystkie dotychczasowe lekcje oraz zapowiedzi tych, które planuję.

Ostatnią jest odnośnik do mojego fan page'a na facebook'u. Zapraszam do oglądania "nie mejkapowej" twórczości! ;)

Uciekam, bo dziś strasznie zalatana jestem! ;) Miłego wieczorku!

4 komentarze:

  1. Również kilka dni temu zaczęłam tworzyć zakładki - tak jak napisałaś, dużo łatwiej jest wszystko zorganizować :) Bardzo mnie kusi, żeby się zgłosić, jednak miałam na razie nie zamieszczać swoich "cudów" na blogu. Zgłosiłam się jednak do jednego projektu, który niebawem się zacznie, więc jeśli tam podołam to oczywiście zgłoszę się do Kolorów Tęczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zaglądam do tego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. będę podglądała bo jestem ciekawa co wszyscy wyczarujecie, a zapowiada się bardzo bardzo bardzo ciekawie. Powodzenia i pięknych prac życzę wszystkim!

    OdpowiedzUsuń