Ostatni dzwonek!

Witam Was, kochane! ;)

Dziś mały post organizacyjny, właściwie bardziej dla mnie niż dla Was ;) Bo ja to czasami muszę do siebie napisać, żeby załapać... :D

Przypominam, że macie jeszcze troszkę czasu, by wziąć udział w moim rozdaniu ;) Zgłoszenia przyjmuję do jutra do północy a wyniki zostaną ogłoszone 27 grudnia ;)




Banerki na poszczególne tygodnie mojego projektu, jak zapowiadałam,  możecie już znaleźć w zakładce ;) Kto jeszcze nie widział rozpiski, zapraszam do zajrzenia, bo troszkę poniosła mnie wyobraźnia i niektóre zestawienia nie są wcale takie proste ;)


_____________

A jak Wam idą przygotowania do świąt? ;) Bo u mnie ooostro :D Wszystko pachnie i się kurzy ;)
Obiecuję, że postaram się mimo wszystko stworzyć jakiś fajny chiński makijaż i coś świątecznego jeszcze dziś ;)

Tymczasem uciekam szaleć w kuchni i na ostatnich zakupach! ;)


1 komentarz: