Paletka Sleek Candy- swatche.

Hej dziewczyny! ;)

Jak pisałam wczoraj, w moje ręce wpadła paletka z edycji limitowanej Sleek Candy. ;) Dziś przybywam, by pokazać Wam ją z bliska!




W paletce znajduje się 12 cieni o przesłodkich nazwach. Oprócz tych typowo cukierkowych, widzimy także matową czerń i połyskującą biel (przyznam, że swoją drogą jest bardzo praktyczna przy rozjaśnianiu wewnętrznego kącika). Jeśli chodzi o proporcje, to fifty fifty- 6 matowych oraz 6 połyskujących. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie, bo jest tak cukierkowa tylko z pozoru. ;)


Na swatchach pokazuję jedną warstwę cienia aplikowaną na sucho, bez jakiejkolwiek bazy, podkładu i innych "dopalaczy".



 Jest to moja szósta paletka firmy Sleek i myślę, że nie ostatnia.  ;)

Dziękuję za komentarze do ostatniego posta! ;) Teraz wiem, że warto zaopatrzyć się także w róże z tej kolekcji ;)

Mam nadzieję, że paletka przypadła Wam do gustu i z chęcią zobaczycie makijaż nią wykonany, który już niedługo! ;)

Przypominam o rozdaniu, które trwa jeszcze jakieś dwa tygodnie! ;)




Lecę poprzeglądać Wasze blogi z drinkiem w łapkach! Whop Whop, uwielbiam niedzielę! ;)

23 komentarze:

  1. piękne ma kolory, idealne na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. pozory mylą :P postaram się zrobić kompletnie niecukierkowy makijaż ;)

      Usuń
  3. Mam mieszane uczucia co do tej paletki- prawa strona jest cudowna, za to lewa średnio trafia w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi z drugiej strony przypadła do gustu góra a reszta mniej... no ale wystarczy fajnie połączyć kolory i te z dołu też mogą się przydać do stworzenia jakiegoś cuda ;)

      Usuń
  4. ojj marzy mi się taka paletke ):

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marzenie do spełnienia, bo następne rozdanie będzie naprawdę wyjątkowe ;)

      Usuń
  5. kolory cudowne! uwielbiam wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne, kolorki. Zastanawiałam się nad tą paletką, ale w tym miesiącu dojdzie do mnie SLEEK PPQ SHANGRI-LA supreme :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorki są obłędne *.* zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna paletka, cudne kolorki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na jakis makijaż wykonany tą paletką i mam nadzieje że niedługo wpadnie i w moje dłonie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prze słodkie kolorki :)) Jestem ciekawa jakie wyczarujesz nią makijaże :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorki są piękne, cały czas waham się między iCandy a Showstoppers

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie mam porównania, ale z tej jestem zadowolona ;)

      Usuń